E kaluara historike është aksiomë të harrojmë anën e errët të njeriut

Opinione

E kaluara historike është aksiomë të harrojmë anën e errët të njeriut

Nga: Ali Hertica Më: 4 dhjetor 2016 Në ora: 13:19
Ali Hertica

Se rëndësia e ardhmja e së kaluarës historike është duke menduar një spot verbër në demokraci . Një vend i verbër që mund të ketë lidhje me çfarë  parimi qe përmend mungesën e filozofisë "një ndjenjë të rëndë të anën tragjike të çdo veprimi njerëzor." Folozifia vëren, megjithatë, se çdo akt mund të ketë pasoja të papritura (në fakt një prej kundërshtimeve të tij në historicizmit); por që mund të jetë arsyeja më e madhe në një bllokim të pashpresë, ai ekstremë rrugën e tij kthehet jo shumë larg besimit të gjendjes se "njeriu është mjeshtër i fatit të tij", si Filozofi ku  shkruante. Vetëvendosje si një aksion modern demokratik te parimit filozofik.

Përkundër të gjitha cilësitë kritike do të 'racionalizmi kritik' "ana e errët e arsyes" nuk e pranojnë. Edhe pse "ana e errët e arsyes manifestuar në fuqi të plotë në nazizmit dhe stalinizmit, filozofet nuk mund të besoj se arsyeja nuk është gjithmonë liron shoqërinë, por ato gjithashtu mund të verknechten (ndoshta kjo është arsyejane ne pergjithsesi ishte një fëmijë nicer se Platonit ndaj Marksit - Marksi ishte një njeri me integritet, ai ka shkruar për fatin e vet BAAS përmes fjalës së tij pa anën e errët, kështu që ishte e poppers njeri: një qenie autonome që mund të bënte atë që donte, pavarësisht tij dhe. Historia, megjithatë, i çliruar nga tendencat xanxar dhe vlerave të paramenduara. Ky njeri nuk ekziston. Ose, si Michel Foucault theksoi, ai ishte një "zbulim", një shpikje e kohëve të fundit ishte tashmë kalojë.

Njeriu ka për të mësuar sërish për të pranuar se ai nuk e bën veten e tij, por është bërë nga shumë ndikime, nga kultura në të cilën ai u lut swims, i ka kapur frymën e kohës në të cilën e pas tij jeta, edukimi i tij dhe kundërshtimi i tij në të nga accolades ai pranuara dhe grudges që ai e donte. Në historinë e shkurtër, shoqëror dhe mendor të jetës së tij. Është brenda këtyre kufijve që njeriu është i lirë dhe se fjalimi i tij luan tre band. Popper që lexon mirë, vini re se ai gjithashtu e dinte. Prandaj opozita e tij të fizibilitetit, sepse pasojat sociale të veprave tona të qëllimshme shumë shpesh pa qëllim (e caroms pavullnetshme lojë tonë bilardos).

"Problemet tona më të mëdha rrjedhin nga diçka si mbresëlënëse si ajo është e rrezikshme - padurimi tonë për të përmirësuar shumë të qenieve shokët tanë të", ka thënë me të drejtë Popper. Nga kjo unë mendoj se unë mund të konkludojmë se ne duhet të tregojmë më shumë i kujdesshëm me dëshirën tonë për të ndryshuar rrënjësisht shoqërinë. Unë e quaj për praktikën e virtytin e durimit. Virtyti i durimit është një kërkesë e respektin tonë për dinjitetin e njeriut. Virtyti i durimit është edhe një virtyt i maturi, kujdes për pasojat e veprimeve tona.

Ndoshta praktika e durimit është si kërkim për të vërtetën një Quest Unended për të përdorur titullin e autobiografinë e Popper-it. Fakti është, Popper ishte inxhinieri ngurrojnë social, përpjekjet nga qeveria apo grupeve për të ndikuar në qëndrimet dhe sjelljet e njerëzve, i quajtur në mënyrë të foluri të përbashkët "manipulim

Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat