Revolucioni i rock ‘n’ rollit: 50 vjet pas Woodstock ’69

Muzikë

Revolucioni i rock ‘n’ rollit: 50 vjet pas Woodstock ’69

Më: 22 shkurt 2019 Në ora: 08:20
Koncerti “Woodstock”

Koncerti “Woodstock” do të zgjaste vetëm tre ditë, por Jimi Hendrix nuk e mbylli festivalin legjendar deri në ditën e katërt. Dita e katërt mbërriti. Kjo ditë nuk duhet të ishte planifikuar, sepse festivali në të vërtetë do të kishte përfunduar në mesnatë. Por muzika vazhdoi. Shumica e 500,000 vizitorëve tashmë ishin duke shkuar në shtëpi. Gjithsesi, dhjetëra mijëra njerëz prisnin ne skenë deri sa doli dielli.

Pas grupit Paul Butterfield Blues dhe Sha Na Na, në orën 09.00 në fund të festës mbyllëse ishte në pritje të të gjithëve në skenë: Jimi Hendrix me grupin e ri Gypsy Sun dhe Rainbows – të përbërë nga Billie Cox, Mitch Mitchell, Larry Lee, Juma Sultan Gerardo Velez. Hendrix solli nëntëmbëdhjetë këngë në një set që zgjati më shumë se dy orë. Lista përmbante një hyrje të shkurtër të ndjekur nga Mesazhi për Dashurinë, Përsëritja e Zemrës Sërish Përsëri, Dëgjimi i Trenit të Ardhshëm, Magjia e Kështjellës Spanjolle, Shtëpia e Kuqe, Kryevepër, kënduar nga Larry Lee, Lover Man, Lady Foxy, Fillim / Jam ktheur në Shtëpi me një solo solo nga Mitch Mitchell, Izabella, Gypsy Woman, gjithashtu kënduar nga Larry Lee, Fire, Voodoo Child (Kthimi i lehtë), Stepping Stone, Banner me yll, Purple Haze, Improvisation Woodstock dhe më në fund Villanova Junction dhe Hey Joe ishte te pashmangshme.

Nuk ishte koncerti më i mirë i Hendrix-it, por ishte energjik dhe tërheqës, sidomos pjesa që u rrëzua në skene falë filmit, apo më mirë performancën e himnit amerikan, Star-Spangled Banner, e cilia u bë një këngë e fuqishme kundër luftës. Grupi kishte luajtur vetëm disa herë së bashku. Grupi i ri, me një kitarist të dytë dhe dy perkusionistë, nuk ishte favoriti per prodhuesin e Hendrix, Eddie Kramer.

Bas dhe drum ishin ende në përzierjen përfundimtare të instrumenteve, ashtu si me grupin e Përvoja; një pjesë e tingullit të ri të grupit humbi dhe muzikantët e tjerë vetëm e dëgjuan veten në sfond.Megjithatë, lista setlist përmbante këngë të mira, të provuara dhe të testuara dhe disa këngë të reja. Hendrix po kërkonte mënyra të reja, siç thoshte ai në improvizimin e bukur të Woodstock-it, në të cilin ai luajti vetëm dhe dëshironte t’i japte trupit kreativitetit të pandërprerë. Kitaristi u bë kështu një mjet dhe një qëllim, një instrument dhe një kult, një objekt i lakmuar dhe një kartë që Hendrix vazhdimisht kërkonte: ishullin e tij.

Askush nuk ka përdorur kurrë një kitarë në këtë mënyrë.Stili i tij i pakrahasueshëm dhe i paimitueshëm ishte spektakolar dhe krijues, mënyra e tij për të luajtur teknologji solli dhe risi. Çdo shënim i tij solo duket të ketë patur një arsye të veçantë, dukej absolutisht e nevojshme. Nuk ishte vetëm magjepsje dhe mister, por edhe shprehje e një realiteti të brendshëm që pa driten e mrekullueshme. Me kërkesën e Hendrix ai ishte akti mbyllës i Woodstock, dhe kështu kitaristi ishte i lirë të luante për aq kohë sa deshironte. Kjo liri ishte ndoshta elementi më i bukur i një shfaqjeje që, nëpërmjet përbërjes së pjesës së fundit të asaj ngjarje madhështore, ka shkruar historinë.

commentFirst article
Më të lexuarat
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat