Zbulohet organizmat që hanë shkëmbinjtë e kozmosit

Zbulohet organizmat që hanë shkëmbinjtë e kozmosit

Më: 12 dhjetor 2019 Në ora: 18:39

Shkencëtarët kanë qenë prej kohësh të vetëdijshëm se sedula mikrobiale e metalosferës i pëlqen të hajë minerale. Por kohët e fundit është zbuluar se ajo ka oreks për një lloj shkëmbi më ekzotik që vjen nga hapësira.

Se kemi zbuluar mikrobet që pëlqejnë të hanë meteoritë tregojnë dy supozime interesante: jeta tokësore mund të mbijetojë përtej planetit tonë dhe se qeniet biologjike të hershme mund të merrnin lëndë ushqyese kryesore duke u ushqyer në shkëmbinjtë hapësinorë që zbarkuan në Tokë.

Prej kohësh është e njohur se jeta botërore nuk mund të ishte formuar kurrë pa një meteorit. Në historinë e hershme të Tokës, ata ishin burimi i elementeve të rrallë si fosfori, por edhe komponimet organike shumë më komplekse, shkruan Science Alert.

Një ekip shkencëtarësh pyesnin nëse ekzistojnë organizma që mund të përdorin këto përzierje minerale mjaft të veçanta për nevojat e tyre, transmeton KosovaPress.

Ka organizma që mund të përdorin gurët si burim energjie. Tashmë është e njohur se disa baktere, të tilla si leptospirillum ferrooxidans dhe acidithiobacillus ferrooxidans, oksidojnë hekurin në meteorë. Por ekspertët donin të shihnin nëse ekzistojnë mikrobe te të cilët meteorët jo vetëm që do të ishin një pjatë anësore, por një kurs kryesor.

Ata hetuan termoacidofilet, mikrobet që merren mirë me temperatura të larta dhe pH të ulët, të cilat dihet se mbijetojnë në tokën e Marsit.

Ata u përqendruan në sedula metallosphaer, e cila njihet për shijen e saj të çuditshme. Njëra kulturë ishte vendosur në një pllakë meteoriti dhe tjetra në një kampion kontrolli të mineraleve të kalcopirit dhe zbuloi se këto mikrobe lulëzojnë shumë më tepër në meteorit.

"Studimi konfirmoi aftësinë e m.sedulae për të kryer biotransformimin e mineraleve të meteorëve, gjë që na siguron një pasqyrë shtesë për të kuptuar biogjenokiminë e meteoritëve", tha astrobiologu Tetjana Milojevic nga Universiteti i Vjenës.