Hubble "ka kapur" yllin më të largët deri më tani

Hubble "ka kapur" yllin më të largët deri më tani

Më: 6 prill 2018 Në ora: 07:44
Gjatë studimit të supernova, shkencëtarët vënë re një burim drite që ata gjetën të përkisnin një yll të veçantë.

NASA kapi dritën e një ylli që ekzistonte gati dhjetë miliardë vjet më parë. Hubble, teleskopi i NASA-s, kapi dritën e një ylli që ekzistonte gati dhjetë miliardë vjet më parë.

Kjo është hera e parë që shohim një yll të zgjeruar dhe individual, galaktikat individuale mund të shihen, por ky yll është të paktën 100 herë më larg se ylli tjetër që mund të studiojmë, me përjashtim të supernova.

Një zbulim unik për astronomët do të japë një pasqyrë mbi formimin dhe evolucionin e yjeve, por edhe për pozicionet e grupit të galaktikave në të cilat lindin "yjet" dhe natyrën e lëndës së errët.

Drita e yllit, të cilën një ekip i shkencëtarëve e quajti Ikar, u transmetua vetëm 4.4 miliardë vjet pas Big Bengut. Për një distancë aq të madhe, është e pamundur të shohësh yje të tillë edhe me teleskopët më të fortë.

Ylli është i dukshëm për Hubble, falë faktit se në rastin e Ikara "disa" procese që mundësuan shikueshmërinë "përkoi". Ylli është blu dhe dyfish më i ngrohtë se dielli ynë.