Kompleksiteti nuk është shumë popullor në Kosovë

Opinione

Kompleksiteti nuk është shumë popullor në Kosovë

Më: 23 qershor 2021 Në ora: 09:57
Ali Hertica

Është më tepër për lexuesin i cili dëshiron për alternativa ndaj atij ekzistues për plagosjen dhe dëshira utopike që jeton me shumë ndodh. Çështja është se mendimi i alternativave të mbetet e gjallë, e cila është në mesin e depolitizimit që një politikë e harruar, kujtesa e politikës ruhen gjallë.

Shkruajnë atë e zuri gjumi në llogarinë time, por unë të gjeni shumë njerëz të cilët unë mendojnë se është me të vërtetë pak reflektim kritik mbi kohën tonë, se kompleksiteti i realitetit social shpesh është thjeshtuar mjaft. Pjesërisht, ky është i detyruar të bëjë me faktin që një kohë të gjatë Mendjet e mëdha patriotike të njëjta që programet debat skadojnë. Por ajo gjithashtu ka të bëjë me një neveri të gjerë të përbashkët për të bërë të vështirë. Kompleksiteti nuk është shumë popullor në Kosovë. Dhe në qoftë se shikuar shumë televizion ose Twitters, mund të merrni të vërtetë se ne jemi duke jetuar në një kompleks jo-Impression shoqërisë.

 Por ai ose ajo pastaj do të duhet të jetë i vetëdijshëm për faktin se realiteti i politikës, ligjit dhe ekonomisë së devijon nga përfaqësimit dixhitale. Që kurrë komb shfaqet në televizion. Se shoqëria ka statusin e një quasigod: ai është kudo, por ju ende nuk mund të shohin atë. Ju tani nëpërmjet televizionit dhe internetit në veçanti ju konsumoni mendimin e vet, për shembull, kur sondazhet tregojnë se çfarë ju do të gjeni kur mesatarja Kosovë për diçka apo tjetër - dhe kjo është një mënyrë e mirë nga simplexiteit për të zëvendësuar kompleksitetin, sepse ju keni mendimin tuaj mbi një merrni pjatë ari dorëzua. Dhe se problemet e jetës së përditshme në fakt ende aq shpesh kanë të bëjnë me çdo gjë që nuk vijnë në televizion apo çfarë nuk të përshtatet në një cicërimë. 

Një shoqëri komplekse, dmth një shoqërie pa kolateral, pa një qendër, pa një identitet të caktuar, por me të gjitha llojet e rreziqeve, detyrim për të sillen në kontekste të ndryshme, të ndryshme në mënyrë skizofrenike ndërsa ngarkuar me barrën veten për të siguruar identitetin e vet. Një shoqëri që është e ndarë në nënsistemet, secila me e parimeve të veta organizative relativisht të verbër, të gjithë me njëri-tjetrin. Cili kështu ekonomik me këndvështrimet ekologjike duhet të luftojë në të cilat konsideratat politike idealet e drejtësisë dhe interesat ekonomike mund konfliktit, në të cilën kultura është një fushë beteje është, në qoftë se vetëm për shkak se të gjithë thotë se kultura është një fushë beteje, ku bankierëve 'shpëtuar' dhe psikiatrike pacientët nuk para është nëpërmjet një politikë që ne gjoja vet zgjedhjen, dhe se feja nuk është më dominuese, por mbetet alternativë të përhershme në dispozicion dhe kishin frikë ndonjëherë. 
 

Çdo vendim mbi një shoqëri të tillë komplekse është gjithashtu pjesë e - e cila është një arsye edhe deklarata shkencore kurrë gati të konsiderohet thjesht si gjetjet faktike. Si spekulatorët financiarë të cilët "do shkurtër" luhatjet e tregut ndikimit, siç janë deklaratat rreth shoqëri ka tendencë për të krijuar shoqërinë. Dhe deklaratat politike - dhe kjo është pjesa e parë e këtij libri në masë të madhe në lidhje - gjithsesi është se ata nuk mund të merret fjalë për fjalë. Një deklaratë politike nuk është një përshkrim neutral i së vërtetës, realitetit dhe fakteve ose të luajë një rol vartës në politikë. Në politikë, e vërteta është në të mirë të një mjet i dobishëm retorike. Ka, politike e të cilit Deklarimet një qëllim tjetër përveç një shkencëtar, i cili gjithashtu nuk ka monopol mbi të vërtetën, por të paktën karakterizohet nga një orientim mbi të, si politikan, në radhë të parë një fokus mbi pushtetin dhe duhet të ketë, dhe vetëm atëherë diçka me faktet mund të - të paktën kur të tilla janë në përputhje me pushtet.

Në një situatë të tillë, të kafshoj-sized klishetë që shihet normalisht në Kosovë është e pakënaqshme. Kjo nuk mund të zëvendësohet nga përgjigjet e gatshme, por nga një revitalizimin e ndjekje të alternativave. Pyetja nuk është, për shembull, se si ne mund të mbani Treni i sistemit tonë ekonomik shoferi, sepse ajo është e njohur se ajo është e bazuar në një rritje të normës së përjetshme, që është i paqëndrueshëm, por si për të ndaluar, pa goditjen e saj fatale tonë është ajo . Sepse ne jemi ulur në tren, nuk është më se e progresit modern, ajo është një tren paqëllimtë lëviz, dhe kjo është koha për të lëvizur për automjetet e tjera kolektive. Kjo ngre pyetje rreth alternativave për mënyrën tregtohen mund dhe duhet të jetë, në mënyrat në të cilat ndërvarësisë globale asimetrik, çfarë drejtësia ngre pyetje që aktualisht janë duke bërë rrallë në politikë.

commentFirst article
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat