Korrupsioni kërcënimi më i madh për revolucionin

Opinione

Korrupsioni kërcënimi më i madh për revolucionin

Nga: Mr.Ali Hertica Më: 15 shkurt 2024 Në ora: 09:33
Mr.Ali Hertica

Një nga prioritetet e politikës është frenimi i korrupsionit në vend.,korrupsioni, i cili dikur ishte një zgjidhje për të metat e qeverisë, tani duket se po dëmton ekonominë Kosovare,dhe kjo temë e ndjeshme duhej të trajtohet në mënyrë eksplicite dhe em urgjenc.Nëpërmjet organit të ri të kontrollit, ku duhej të mbajë një pasqyrë të të gjitha shpenzimeve të qeverisë dhe të eliminojë shkaqet e korrupsionit.,një model dhe një ekonomi të padeshtuar për shtetin dhe proceset demokratike që sovrani të jetë i shendetëshem .Ne mbajmë një pasqyrë të të ardhurave dhe shpenzimeve të agjencive qeveritare dhe organizatave politike. Por duhej të hetohën gjithashtu raporte nga qytetarët për korrupsion dhe aktivitete të paligjshme.

Filozofia thekson se korrupsioni në Kosovë është shumë kompleks dhe pranon se sistemet e pasqyrës dhe monitorimit janë shumë të dobëta. “Punonjësit tanë duhet të ushtrojnë presion për të diskutuar përdorimin e fondeve publike dhe agjencitë qeveritare kanë për detyrë të na raportojnë parregullsitë. Korrupsioni është një temë e ndjeshme në Kosovë. ekonomistet , e quajn korrupsionin një kërcënim më të madh për revolucionin sesa disidentët. “Disidentët janë të izoluar, ata nuk kanë propozime apo liderë realë dhe nuk kanë mbështetje popullore,” shkruan ai. “Kundërrevolucioni i vërtetë është korrupsioni dhe ky është ai që mund të bëjë më shumë dëm.

Ndërsa populli është duke pritur për një shpjegim të plotë, qeveria nuk e ka dhënë ende një të tillë,”, duke përmendur raste të ngjashme në agjenci të tjera qeveritare. “Krerë të agjencive qeveritare do të depozitonin para publike në llogaritë e huaja, veçanërisht e qartë se shumë nëpunës civilë po fshehin para në rast se sistemi aktual. Partitt e kthin shikimin nga brenda dhe i bëri vetes pyetjen: çfarë përfaqëson në të vërtetë dhe si duhet t’i komunikohet kjo votuesit? të përqendruar në një temë qendrore,thekson rëndësinë e më shumë sigurisë në lidhje me kujdesin, edukimin dhe drejtësinë. Së fundi, kriza e koronës aktualisht na ballafaqon me pasiguri të paprecedentë në lidhje me shëndetin tonë, të ardhurat tona dhe mënyrën tonë të jetesës në përgjithësi. Me pak fjalë, duket se në vendin tonë ka një nevojë të madhe për më shumë siguri.

Por çfarë është saktësisht siguria, pse është e rëndësishme për individin dhe pse njerëzit duhet të krijojnë siguri për njëri-tjetrin? Një vend i mirë për të kërkuar përgjigje për këto lloj pyetjesh analitike dhe etike është filozofia politike. Megjithatë, as këtu nuk gjenden lehtësisht zgjidhjet. Jo më pak për shkak të vështirësisë së përkthimit të konceptit të ‘sigurisë’ në anglisht, lingua franca e shkencës. Përkthimi fjalë për fjalë ‘siguri’ përdoret shumë pak, ‘siguria’ zakonisht i referohet në mënyrë specifike njohurive dhe ‘siguria’ shpesh ka konotacionin e sigurisë fizike. Megjithatë, literatura mbi ‘sigurinë’ ofron më shumë njohuri mbi konceptin dhe vlerën e sigurisë. Pak tekste i kushtohen në mënyrë eksplicite kësaj teme, por ide interesante për sigurinë mund të distilohen nga tradita të ndryshme politiko-filozofike.Në këtë artikull unë përmbledh njohuritë më të rëndësishme rreth sigurisë nga filozofia politike në tre mësime. Së pari, unë përcaktoj konceptin dhe përshkruaj dimensionet e ndryshme që I bashkëngjiten atij.

Duke përdorur këto dimensione, unë pastaj përshkruaj një sërë mënyrash në të cilat siguria luan një rol në jetën e mirë. Pastaj ju shpjegoj pse mund të argumentoni se njerëzit janë moralisht përgjegjës për sigurinë e njëri-tjetrit. Së fundi, e kapërcej hendekun midis filozofisë politike dhe politikës së sigurisë. Metodat e këtilla përngjajnë me masat e dikurshme famëkeqe të diferencimit dhe të leçitjes në rast të përkrahjes së “irredentës shqiptare”. Megjithë reperkusionet e pushtetit, në masë të madhe ka filluar të trimërohet rinia jonë shqiptare duke mohuar këto subjekte, qoftë duke abstenuar ose duke kërkuar të integrohet në subjektet opozitare që duket se po e gjejnë veten të këto subjekte.

Reformimi dhe rigjenerimit i radhëve të këtyre subjekteve besoj se nuk mund të bëhet më mënyra iluministe.Mendoj sa pa një lloz të Arkimedit këto subjekte nuk do të mund të rigjenerohen: e para për shkak se veteranët që janë mbushur deri në grykë nga mëkatet e korrupsionit dhe të krimit të organizuar nuk mund të lëshojnë pe aq lehtë të trashëgohen nga gjeneratat e reja pa e përgatitur dhe siguruar të ardhmen e tyre pas pensionisti, ndryshe do të duhej të ballafaqohen me drejtësinë!

Së dyti psikologjia e bajraktarizmit dhe pasionit të karrierës nuk u jep komoditet të largohen lehtë nga torta e shijshme e pushtetit. Një gjë që nuk mund të shmanget është se e gjithë kjo është një proces që ecën përpara dhe nuk ndalet në vend dhe kjo nënkupton se për shkak se është veprim kërkon brenda vetes dhe në vete zhvillim të natyrshëm dialektik, lëvizje qoftë për shkak të kohës qoftë për shkak të moshës. Ndodhjet që kanë lënë gjithandej të subjektet politike shqiptare kanë bërë që rinia shqiptare të vihet në lëvizje politike me një filozofi të re politike që për klasën aktuale politike në pushtet kanë qenë tabu ose tema të paprekshme nga frika e hidhërimit të faktorit ndërkombëtar. Kjo klasë e re politike rinore nuk trembet nga këto frika hipotetike por i quan si të drejta legjitime dhe krejt të natyrshme

. Jeta në Kosovë është varfëruar skajshmërisht.Dinastitë mbretërore për ta garantuar sundimin e tyre të rehatshëm gjëja e parë që kanë bërë e kanë zhveshur popullin nga gjithçka që ka pasur për ta përkulur me skamja e uri,pothuaj me të njëjtat mjete që i ka praktikuar edhe pushtuesi.Oligarkët e Kosovës këtë e kanë bërë me paramendim,sa më shumë ta varfërojnë popullin aq më lehtë do ta gjunjëzojnë. Ata një gjë nuk kanë llogaritur:pavarësia nuk i jep popullit me ngrënë as veshmbathje.Ajo është vetëm një çadër që i mbledh njerëz në një mburojë në rast rrezikut.Një popull mund të gënjehet e të mashtrohen për një kohë por jo edhe për gjithë jetën.Oligarkët i besojnë fuqisë së pushtetit të dhunshëm ndaj qytetarit që nuk i bindet dhe fuqisë së parasë dhe në asnjë mënyrë votës së lirë të qytetarit dhe sistemit me vlera demokratike. Kësaj radhe siç thotë fjala e populli “paraja nuk ka kthyer ujin përpjetë” dhe nuk u ka shkuar për dore si në zgjedhjet e mëparshmo.

Prandaj kësaj here votuesit i kanë bërë presion përmes kushtëzimeve të llojllojshme, kërcënimeve të tërthorta e direkte, detyrimet dhe presionet e gjithçfarshme mbi simpatizantët dhe qytetarët që kanë qenë të detyruar të jenë nën tutelen e vartësve të partizanëve ka bërë që vota e qytetarit të mos jetë e lirë dhe e vullnetshme. Subjektet politike të korruptuara në nivel kombëtar kanë arritur ta blejnë votën vetëm të ajo pjesë e qytetarëve që kanë qenë të lodhur ekonomikisht të cilëve fare s’u ka interesuar mbarëvajtja e procesit zgjedhor dhe kanë qenë fare indiferentë.

Kësaj radhe blerja e votës nga pala e oligarkëve dhe mafiozëve nuk është bërë puro,por me marifete të tjera që u mbetet ta hulumtojnë studiuesit në terren. Blerja e votës ka ndodhur me marifete perfide dhe të rafinuar,që për qytetarët nuk ka qenë lehtë t’a kuptojnë.Blerja e votës në këtë rast blerja e vetë njeriut ka qenë dhe do të jetë një nga ligësi të më të mëdhaja njerëzore që mjerisht do të vazhdojë të ketë si sot edhe në të ardhmen dhe kjo nuk mund të shmanget nga njeriu tokësor.

commentFirst article
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat